Uspešan biznis uz kvalitet koji ne trpi kompromise – zaštitni znak kompanije Agropapuk!
Motivacija u poslovanju je ključ uspeha za mnoge priče koje se odnose na rad određenih kompanija. Jedna posebna veoma inspirativna i uspešna jeste ova koju čitate, priča o uspešnom odnosu prema krajnjem potrošaču-kupcu.
Odnos koji funkcioniše u oba smera, od proizvođača ka kupcu i obrnuto kompanija Agropapuk slobodno može da patentira kao jedinstven i dokazano uspešan što potvrđuje odnos zadovoljnih kupaca kako u maloprodajnim objektima tako i u restoranima koji se snabdevaju sa proizvodom koji zadovoljava potrebe i po kvalitetu zauzima vodeće mesto na današnjem zaista zahtevnom tržištu.
Kako ponuditi kvalitet po prihvatljivim cenama ?
Mnogi će reći lako, neki će pomisliti da je to nemoguće a za sve ovo vreme koje je proteklo, a to je 25 godina, kompanija Agropapuk svojim radom i ostvarenim rezultatima dokazuje da je sve to i te kako moguće. Pokazatelji takvog uspeha sigurno su i ostvareni poslovni i Ijudski rezultati u protekloj poslovnoj godini. Kako je svet osetio udar krize nastale usled pandemije virusa Covid-19, sve grane proizvodnje su zabeležile poteškoće u poslovanju, to nije zaobišlo ni Agropapuk. Ipak, da rad, kontinuiran rad i zalaganje donose nešto lepo uverili smo se sa postignutim a to je: obim proizvodnje koji nije umanjen, poslovanje nije pretrpelo značajne posledice a ono što je najvažnije, Agropapuk je svoj uspeh dokazao tako što je zadržao isti broj zaposlenih kao i prethodnih godina, a svi znamo da su ljudi osnovni „sastojak” za uspešan poslovni rezultat. A Ijudi koji su posvećeni svom poslu uz kvaliet proizvoda, kao krajnji rezultat ostvare uspeh kod potrošača, jer je to jedino merilo. Kako da kvalitet proizvoda bude prepoznat od strane potrošača – krajnjeg konzumenta? Takav kvalitet potiče od sirovine, odnosno onog detalja koji donosi razliku na zahtevnom tržištu.
Da je moguće sve ovo ostvariti sa domaćeg terena dokazuje rezultat prodaje proizvoda koji su na policama zahvaljujući ostvarenoj saradnji sa domaćim proizvođačima jer kompanija Agropapuk nastoji da pomogne razvoj domaćeg tržišta kada je odgoj junadi u pitanju. Zahvaljujući poslovnoj politici Agropapuka, stvara se realna osnova za zaustavljanje pada stočarske proizvodnje u Srbiji jer to znači potpuno novu perspektivu u kvalitetu proizvoda na tržištu.
Za svaku proizvodnju neophodno je ispuniti dve stavke: sigurnost sirovine i mogućnost prodaje. Kompanija Agropapuk sa svojom poslovnom politikom zaista doprinosi da navedeni kvalitet mesa stiže sa domaćih farmi a to je u istoriji dugoj 25 godina prisutno kroz razvoj farme za odgoj simentalske rase junadi koja je preteča nove farme sa koje nam sada stiže kvalitet junećeg mesa od rase Angus koja potiče iz Škotske.
Nakon dve decenije zastoja, na lokaciji Srem Šida, posrnulog giganta u bivšoj Jugoslaviji, nikla je farma za primer, za odgoj junadi škotskog Angusa. Takvo kvalitetno meso od sada na trpeze širom Srbije stiže zahvaljujuću upornosti zaposlenih u Agropapuku koji su prepoznali značaj razvoja domaćih farmi slične proizvodnje.
Angus je rasa tovnih goveda koja je nastala od crnih bezrožnih goveda sa planinskih područja Škotske.
Kada je reč o kvalitetu mesa Angusa, od 100% težine, 65% je randman, a 40% je čisto, veoma kvalitetno meso. Meso sadrži visok procent beta karotena, vitamina B i E, omega 3, kao i minerale kalcijum, magnezijum, kalijum.
Pored toga, njihovo meso je prepoznatljivo i po specifično lepom mirisu i ukusu, mekano je i sočno. Meso angus goveda je idealno za različite vrste pripremanja jela. Ova uglavnom crna, ređe crvena, bezrožna goveda odlikuju se visokim kvalitetom mesa, pa su biftek odresci Angus goveda često na meniju visokokotiranih lanaca restorana kao delikates. Takav kvalitet mesa dolazi sa farme u okviru kompanije Agropapuk i kao takva su 100% prepoznata kroz brend „Nacionalni delikates”, jer je ovo način da se domaća stočarska proizvodnja razvija ali i da se promoviše domaći proizvod. To je činjenica koju Agropapuk sa ponosom ističe.
Upravljanje kompanijom znači donositi pravilne odluke, koje vode uspehu i postizanju što boljih rezultata u ostvarenju poslovnih planova. Najviše pažnje se naravno posvećuje nastanku kvalitetnog proizvoda namenjenog tržištu, odnosno krajnjem korisniku – kupcu.
Kupac je taj koji, u ogromnoj konkurenciji na tržištu koje postoji zahvaljujući industriji mesa, presuđuje o tome koji proizvod jeste ili nije dovoljno kvalitetan da bi se našao u nečijem domu, na nečijoj trpezi. A ostvareni poslovni rezultati kompanije Agropapuk kažu da je kupac – i te kako zadovoljan kvalitetom.
Agropapuk
Proizvodi Agropapuka dostupni su i preko sopstvene maloprodajne mreže koju čini trenutno 42 maloprodajna objekata, zastupljenih na tržištu Kukujevaca, Šida, Sremske Mitrovice, Bogatica, Badovinaca, Radinaca, Šapca, Mačvanskog Prnjavora, Rume i Beograd. Krajnjem potrošaču maloprodajni objekti Agropapuka poznati su pod brendom Naša Kuća Mesa.
Budimo u kontaktu
Pozovite nas ili nam pošaljite poruku i mi ćemo vam u najskorijem roku odgovoriti.
- 02/03/2021
- Uncategorized